Wat kost een bedrijfsverhuizing?
Bij het organiseren van een bedrijfs- of projectverhuizing komt al snel de vraag op: wat gaat het kosten? Vanzelfsprekend is daar geen vast bedrag voor te noemen. Elke situatie en elke verhuizing is immers weer anders. Toch is het doorgaans goed mogelijk om van tevoren een reële inschatting maken van de kosten van een projectverhuizing of bedrijfsverhuizing. Het begint met een inventarisatie van alle onderdelen van de verhuizing.
De kostenopbouw van een zakelijke projectverhuizing berekenen
Om de kosten van een zakelijke verhuizing te berekenen, is het belangrijk om zo volledig mogelijk te zijn. Denk in ieder geval aan de volgende punten:
- Welke inventaris nemen wij mee
- Welke specials zijn er – bijv. kluizen, kunst, gevaarlijke stoffen, vertrouwelijke materialen
- Alles zelf inpakken, of laten doen? Hetzelfde geldt voor het uitpakken.
- Zijn er verpakkingsmaterialen nodig, zo ja welke en hoeveel en hoe lang?
- Zelf alle ICT af- en aankoppelen of laten doen?
- Wat is het aantal kilometers van de totale rit of ritten?
- Hoe is de situatie op het laad- en losadres: is er bijvoorbeeld een lift nodig en, kan de verhuiswagen dicht bij de verhuislocaties komen?
- Hoeveel verhuizers zijn er in totaal nodig?
Duidelijkheid vooraf over de kosten een projectverhuizing
Wat de kosten van een bedrijfs- of projectverhuizing betreft, komt u natuurlijk liever niet voor verrassingen te staan. Scholte Verhuis Groep komt vooraf op locatie langs om de eisen en wensen te bespreken. Aan de hand van een zakelijke verhuischecklist brengen wij alles in kaart en laat niets aan het toeval over. U krijgt een complete en overzichtelijke offerte, op maat afgestemd op uw projectverhuizing.
Waarom Scholte Verhuis Groep een betrouwbare partij is? Dat leest u in onze blog; Erkend Project Verhuizer.